Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suraż w 2022 r

BK.7021.6.2022

Suraż, dnia 02.02.2022 r.

 

 

Burmistrz Suraża

jako Kierownik zamawiającego

z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż działając na podstawie art. 2 ust. 1pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r .poz. 1129 z późn. zm.).

ZAPRASZA

w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych poniżej równowartości 130 tys. zł do złożenia oferty cenowej dotyczącej zadania:

Usuwanie folii rolniczej i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Suraż w 2022 r.

I. Przedmiot zamówienia: dostawa, usługa, robota budowlana*

 II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są zadania w szczególności polegające na:

  • Ważeniu odbieranych odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag
  • Załadunek odpowiednio zapakowanych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka
    do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/odpadów
  • Transporcie odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia, środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów.
  • Rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.


2. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie
ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Warszawie.

3.Odbiorze podlegają odpady o Kodzie odpadów 020104. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru i unieszkodliwienia lub poddania odzyskowi, na podstawie zgłoszeń rolników to 62,27 Mg w tym:

Folia rolnicza 47,05 Mg

Siatka  i sznurek do owijania balotów – 6,53 Mg

Opakowania po nawozach – 5,42 Mg

Opakowania/worki typu Big Bag – 3,27  Mg

 Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi ze złożonych przez rolników wniosków i mogą ulec zmianie, jednak nie powinny przekroczyć wartości 62,27 Mg

4.Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia daty i godziny odbioru folii rolniczej
i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej.

5. Ważenie odbieranych odpadów odbywać się będzie w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu oraz przy obecności rolnika, przy czym spisany zostanie protokół odbioru odpadów.

6.Protokół powinien w szczególności posiadać takie dane jak:
a) Imię i nazwisko właściciela posesji/użytkownika, który dostarczył odpady
b) Adres, z którego pochodzą dostarczone odpady,
c) Datę odbioru
d) Wagę odbieranego odpadu
e) Podpis właściciela/użytkownika
g) Podpis wykonawcy
h) Pieczęć firmową wykonawcy

7.Załadunek, odbiór i pakowanie odpadów powinien nastąpić przy użyciu własnych maszyn i urządzeń do tego przystosowanych.

8.Wywóz odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących przepisów.

9.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnych etapach, czytelnych, dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.

10.Na wykonawcy spoczywa odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników i osób trzecich powstałych w związku z prowadzonymi pracami.

11.Przedmiot zamówienia należy wykonać z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.

12. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej,
a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczegółowych, niezbędnych do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.

13.Po wykonaniu usługi Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 z późn. zm.).

14.Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu: oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka
do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.

15. Po zakończeniu przedsięwzięcia Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego:

  • wygenerowane z systemu BDO karty przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu Gminy Suraż przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów),
  • wygenerowane z systemu BDO i poświadczone za zgodność z oryginałem kopie kart ewidencji odpadów potwierdzające przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwienia, wraz z ich zbiorczym zestawieniem.
  • zbiorcze sprawozdanie zawierające: adresy gospodarstw rolnych, z których dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big-Bag.
  • oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac oraz o oczyszczeniu terenu,
    z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, zgodnie z § 8 ust. 3 rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. z 2004 r., Nr 71, poz. 649 ze zm.).
  • oświadczenie, że w ramach umowy nie są finansowane koszty odbioru odpadów bezpośrednio z gospodarstw rolnych.
  • podpisany protokół odbioru przez Zamawiającego i Wykonawcę
  • Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia.

16.Rozliczenia będą dokonywane na podstawie rzeczywistej wagi odpadów zgodnie
z ofertą cenową.

17.Faktura zostanie wystawiona na Zamawiającego na podstawie ilości odebranych odpadów z działalności rolniczej, pomnożonej przez cenę jednostkową wskazaną w ofercie cenowej.

 III. Wymagany termin realizacji zamówienia:

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 31.05.2022 r.

Termin osiągnięcia efektu ekologicznego – 17 .06.2022 r.

 IV. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

- cena 100 %, inne: ………… %

V. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) Kopię dokumentu zezwalającego na prowadzenie działalności w tym zakresie, w szczególności zezwolenie na zbieranie, transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach.
b) Kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w których jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji.
c) Ofertę wraz z dokumentami należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej Urzędu Miejskiego w Surażu: umsuraz@zetobi.com.pl

VI. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Oferty

VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
a) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail umsuraz@zetobi.com.pl na wzorze dołączonym do zaproszenia.
b) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

VIII. Miejsce i termin złożenia oferty cenowej:

Ofertę należy złożyć do dnia 18.02.2022 r. do godz. 12:00 w zaklejonej kopercie, w siedzibie zamawiającego, tj. w

IX. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Łukasz Laskowski - 856503597

Urszula Krasowska - 856503597

X. Informacje dotyczące zawierania umowy:
a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie powiadomiony o tym pocztą elektroniczną.
b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, o miejscu i terminie podpisania umowy.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania oraz odstąpienia od zawarcia umowy bez podania przyczyny.

Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty i zapytania ofertowego

XI. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy:
a) Strony zawartej umowy,
b) termin zawarcia i obowiązywania umowy,
c) przedmiot umowy,
d) warunki płatności oraz wysokość wynagrodzenia,
e) sankcje za niewywiązanie się z umowy.

Burmistrz Suraża

Henryk Łapiński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: UM Suraż

Data wytworzenia: 2022-02-02

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2022-04-11

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2022-02-02