Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa ulicy Zagumiennej Nr 106623B i rozbudowa ulicy Szkolnej Nr 106632B wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową infrastruktury technicznej w Surażu – I etap”.
Suraż, dn. 13.09.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z poźn. zm.)
- ZAMAWIAJĄCY
Gmina Suraż reprezentowana przez Burmistrza Suraża
- 11 Listopada 16, 18-105 Suraż
NIP: 9661722485
Tel.: 85 6503597 Faks: 85 6503184
E-mail: umsuraz@zetobi.com.pl
Godziny urzędowania (pracy): 7:30 – 15:30
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa ulicy Zagumiennej
Nr 106623B i rozbudowa ulicy Szkolnej Nr 106632B wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową infrastruktury technicznej w Surażu – I etap”. - Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji określa – dokumentacja projektowa – dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej BIP Gmina Suraż (link do strony:
http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/dfd2492d97b85ff/2019/rozbudowa-ulicy-zagumiennej-nr-106623-b-i-rozbudowa-ulicy-szkolnej-nr-106632b-wraz-z-budowa-kanalizacji-deszczowej-i-przebudowa-niezbednej-infrastruktury-technicznej-w-surazu---i-etap.html oraz do wglądu w siedzibie zamawiającego.
- Inspektor Nadzoru sprawuje pieczę nad realizacją zamówienia, ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy.
- Szczegółowy zakres obowiązków został określony we wzorze umowy stanowiącej zał. nr 5 niniejszego zapytania ofertowego.
- Wspólny Słownik Zamówień:
- CPV 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi.
III. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSOBY UPRAWNIONEJ DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
- Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów, dla których Prawodawca przewidział wyłącznie formę pisemną.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje każda ze stron przekazuje pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą faksu i poczty elektronicznej (w formacie pdf.) uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do zamawiającego przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona przez zamawiającego.
- Korespondencję w formie pisemnej wykonawcy są zobowiązani wysyłać bądź składać na adres: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż.
- Korespondencję w formie faksu Wykonawcy są zobowiązani przesyłać na numer 85 6503184
- Korespondencję w formie elektronicznej należy kierować na adres: umsuraz@zetobi.com.pl
- Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami jest Uszyński Marek – tel. 85 6503 597.
- TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
- Termin sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego: od dnia podpisania umowy z wykonawcą do czasu odebrania prac budowlanych przez Komisję odbioru robót i zatwierdzenia przez Burmistrza Suraża oraz wstępnej akceptacji inspektora nadzoru do zapłaty faktury wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych.
- UWAGA! W przypadku negatywnej oceny dokumentacji z przeprowadzonego postępowania w sprawie wyboru wykonawcy postępowanie zostanie unieważnione, a jeśli zawarto Umowę z Wykonawca zostanie ona rozwiązana bez ponoszenia przez zamawiającego konsekwencji, a procedura wyboru wykonawcy zostanie przeprowadzona ponownie.
- Termin rozpoczęcia prac budowlanych – od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca winien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, to jest:
- dysponowanie osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia osobami gotowymi do podjęcia obowiązków tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzorowania nad robotami budowlanymi w specjalności drogowej (lub osobą posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych)
- Wykaz osób należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
- WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJACYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
W celu złożenia prawidłowej oferty wykonawca powinien zapoznać się z całością zapytania ofertowego, którego integralną część stanowią załączniki. Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty:
- Wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie potwierdzające spełnienie udziału w postępowaniu – według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – według załącznika nr 3 do zapytania ofertowego.
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według załącznika nr 4 do zapytania ofertowego.
- Uprawnienia budowlane
- Aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
- Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
VII. PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. Z postępowania wyklucza się wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
- Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
VIII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Wymagania podstawowe.
1) Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
2) Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje (np. dokonał wizji lokalnej), które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3) Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4) Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Forma oferty.
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, mieć formę pisemną, należy ją sporządzić na maszynie do pisania, na komputerze lub nieścieralnym atramentem.
2) Oferty wykonawców, którzy dołączą do oferty załączniki o innej treści niż określona w zaproszeniu zostaną odrzucone.
3) Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane oraz parafowane przez osobę (lub osoby jeżeli do reprezentowania wykonawcy konieczne są dwie lub więcej osób) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny wykonawcy.
4) Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem.
5) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie.
„NAZWA I ADRES WYKONAWCY (pieczęć)”
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Suraż, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż
OFERTA NA– NADZÓR INWESTORSKI
„Rozbudowa ulicy Zagumiennej Nr 106623B i rozbudowa ulicy Szkolnej Nr 106632B wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową infrastruktury technicznej w Surażu – I etap”.
6) Oferta musi być złożona w formie papierowej w jednym egzemplarzu z zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
- Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, pok. 8 (sekretariat).
- Ofertę należy złożyć do dnia 20.09.2019 r. do godziny 14:00.
- MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego Urzędzie Miejskim w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, (sala konferencyjna) w dniu 20.09.2018 r. o godziny 14:15
- KRYTERIUM OCENY OFERT
- W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena 100%
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postepowania bez podania przyczyny.
XII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO ZAPYTANIA
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony