Budowa elektroenergetycznej linii kablowej nN 0,23kV do celów oświetlenia ulicznego we wsi Zimnochy Świechy

Suraż, dnia 25.09.2019r.

BK.7021.50.2019

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.Warunki formalno-prawne zapytania ofertowego

1.1. Zamawiający: Gmina Suraż, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż.

1.2. Przedmiotowe zapytanie ofertowe przeprowadzane jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.–dalej „ustawa Pzp”), na podstawie art. 4 pkt 8 w/w ustawy.

1.3. Zamawiający wybierze ofertę uznaną za najkorzystniejszą spośród prawidłowo złożonych ofert.

1.4. Zamawiający pozostawi bez oceny oferty z rażąco niską ceną w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzące wątpliwości, co do możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.

1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia z Wykonawcami negocjacji ceny ofertowej, w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

1.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania zapytania ofertowego na każdym etapie bez podania przyczyny.

1.7.Zamawiający informuje o konieczności publikacji danych z formularza ofertowego. Niezbędna dane to: nazwa, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz cena oferty. Publikacja tych danych osobowych jest konieczna ze względu na realizację podstawowego celu zasady konkurencyjności: transparentność (przejrzystość) oraz równe traktowanie wykonawców. Zgoda Wykonawcy na publikację tych danych nie jest warunkiem możliwości ich opublikowania

  1. Przedmiot zamówienia.

„Budowa elektroenergetycznej linii kablowej nN 0,23kV do celów oświetlenia ulicznego we wsi Zimnochy Świechy”

2.1. Przedmiotem zamówienia są kompletne roboty budowlane polegające na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimnochy Świechy na działce oznaczonej
nr geodezyjnym 37/1, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem.

2.2. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

Wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Zimnochy Świechy

- budowa elektroenergetycznego linii kablowej nN 0,23Kv typu YKY 3X6 mm2 – 130 m,

- budowa - montaż słupów oświetleniowych: typu Orion PS o wysokości 7m – 4kpl.

2.3.Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:

1) zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż.,

2) zapewnienie bieżącej i powykonawczej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,

3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg w zakresie wynikającym z uzgodnień zarządcami tych dróg, oraz dokonywanie z nimi ustaleń szczegółowych i odbiorów,

4) wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego,

5) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia,

6) wykonanie operatu powykonawczego wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (3egz.),

7) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,

8) pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót,

9) uzyskanie wymaganych dokumentów przez zakład energetyczny (w tym, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, umowy kompleksowej), niezbędnych do zasilenia wybudowanego oświetlenia drogowego,

10) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.

2.4. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących wejścia
z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych.

2.5. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do ochrony mienia
i zabezpieczenia przeciwpożarowego, nadzoru nad bhp, ustalania i utrzymywania porządku, odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego zamówienia (dołączyć do dokumentacji powykonawczej).

2.6. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w:

1) projekt budowlano - wykonawczy,

2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

Załączone przedmiary robót służą wyłącznie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy w celu i wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego.

2.7. UWAGA: Stan aktualny infrastruktury podziemnej należy sprawdzić w ewidencji. Informacje powyższe należy uwzględnić przy sporządzaniu oferty!

2.8. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli:

1) 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane i materiały,

–licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia

  1. Termin realizacji zamówienia: do 13 grudnia 2019r.
  2. Warunki płatności Wynagrodzenie za zrealizowanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone Wykonawcy na podstawie faktury VAT wystawionej po bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy, w terminie do 21 dni od jej otrzymania przez Zamawiającego.
  3. Warunki udziału w postępowaniu:

1) wykonanie, tj. zakończenie (rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej) w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej dla podmiotów publicznych, polegających na wykonaniu budowy lub przebudowy oświetlenia drogowego obejmujących montaż min.4 słupów oświetlenia drogowego, na dowód czego Wykonawca załączy do oferty Wykaz robót (wg załącznika nr 2) oraz dowody dotyczące tych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje),

2) dysponowanie potencjałem kadrowym: kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności elektrycznej.

  1. Opis sposobu obliczania ceny

Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu. Wykonawca powinien podać cenę ryczałtową netto, należny podatek VAT i cenę brutto w PLN za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z jego przeznaczeniem. Będą to między innymi następujące koszty: podatku VAT w wysokości 23 %, wykonania wszelkich robót budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia
i jego użytkowania (zgodnie z Prawem budowlanym), wykonania wszelkich robót przygotowawczych, wykończeniowych i porządkowych, zorganizowania, zagospodarowania
i późniejszej likwidacji placu budowy, ogrodzenia i zabezpieczenia placu budowy, zorganizowania i utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy), wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych i innych czynności wynikających z umowy, jak również wszelkich innych niezbędnych do wykonania i prawidłowej eksploatacji przedmiotu zamówienia. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zaleca się szczegółowe sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót jak również przyszłego terenu budowy.

  1. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
    z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:

Kryterium: Cena ofertowa brutto100%

Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów.

  1. Sposób przygotowania oferty, miejsce oraz termin składania ofert

8.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Na ofertę składa się: Formularz ofertowy, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. 5 oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonego przedmiaru robot.

8.2. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail: umsuraz@zetobi.com.pl,  złożyć w wersji papierowej w zamkniętej kopercie w Urzędzie Miejskim w Surażu (ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż, sekretariat, pokój nr 8)

8.3. Termin składania ofert: do 04.10.2019r. do godz. 09:00.

8.4. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.

  1. Osoba do kontaktu:

W zakresie procedury zamówienia publicznego, w zakresie merytorycznym robót budowlanych: Uszyński Marek, tel. 85 6503597.

  1. Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty

10.1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty.

10.2. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.

10.3. Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza o miejscu i terminie podpisania umowy.

Burmistrz Suraża

Henryk Łapiński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Uszyński

Data wytworzenia: 2019-09-26

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2019-10-07

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2019-09-26