OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO
OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO
Burmistrz Suraża informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę na zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze
Na podstawie art.16 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530) z związku z usprawiedliwioną nieobecnością podinspektora w Referacie Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalnej zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika samorządowego.
Na podstawie art.12 ust. 2 ww. ustawy wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.
Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe.
Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem oraz znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji
w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, utrzymanie czystości i porządku w gminach, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
b) znajomość programów komputerowych,
c) komunikatywność,
d) samodzielność w działaniu.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z zakresem ochrony środowiska, ochroną przyrody, gospodarki wodnej i ochroną przed zanieczyszczeniem,
b) przygotowanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów, ustalenie opłat z tego tytułu,
c) przygotowywanie dokumentów służących do opracowania sprawozdań związanych z gospodarką odpadami zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
d)prowadzenie ewidencji nieruchomości objętych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i ewidencji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
W zakresie budownictwa i inwestycji :
a) gospodarowanie i zarządzanie gruntami komunalnymi, gruntami zabudowanymi
i przeznaczonymi w planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym przygotowanie dokumentacji w sprawie zbywania, oddawania w użytkowanie, dzierżawę,
b) organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości będących własnością Gminy,
c) przygotowanie dokumentacji do nabycia nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy,
d) komunalizacja gruntów,
e) przygotowanie dokumentacji w sprawie sprzedaży nieruchomości rolnych będących własnością Gminy według obowiązujących przepisów,
f) przygotowanie dokumentacji w sprawie wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości rolnych będących własnością Gminy według obowiązujących przepisów,
g) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r.poz. 503 z późn.zm.):
- przygotowanie materiałów związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- przyjmowanie wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- opracowywanie planów zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowywanie materiałów do ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie spraw zawiązanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu
h) współdziałanie w organizowaniu ochotniczych straży pożarnych, w szczególności zabezpieczenie strażom pożarnym pomieszczeń, środków alarmowych, łączności, wyposażenia, sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej, umundurowania, środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń,
i) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim ,
j) prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy Suraż z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
Forma zatrudnienia : umowa o pracę na zastępstwo, pełny etat (8 godzin).
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys -CV,
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- e) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność
z oryginałem,
e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
doświadczenia zawodowe,
f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r.poz.530),
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniuz pełni praw publicznych ,
h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
i) oświadczenie kandydata o nie karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
j) klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Burmistrza Suraża na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa" - złożone na druku dostępnym na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Surażu
- w zakładce : ,,Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze".
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu, pok. nr 8 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Kandydat do pracy na stanowisku w Referacie Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalnej – umowa o zastępstwo” w terminie do dnia 18 października 2022r. do godz.1500.
Dodatkowe informacje:
1.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną
2.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 85 6503 598 lub w Urzędzie Miejskim w Surażu ul. 11 Listopada 16 ( pokój nr 10).
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) dalej RODO informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Surażu z siedzibą w Surażu przy ulicy 11 Listopada 16 reprezentowany przez Burmistrza.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
- Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj.: Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: KP) oraz Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z 221 § 1 pkt. 1 – 3 KP a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w związku z art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 KP.
- Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
- Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych) konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonego celu lub do momentu wycofania zgody (dla zakresu objętego zgodą). W przypadku zatrudnienia dokumentacja aplikacyjna zostanie włączona do Pani/Pana akt osobowych i będzie przechowywana przez okres wynikający z przepisów prawa, zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje Pani/Panu prawo do: sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, usunięcia danych, na postawie art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 7 RODO.
- W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. - Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 KP jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Suraż, dn.11.10.2022r.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony