OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO

OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA ZASTĘPSTWO

Burmistrz Suraża informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę na zastępstwo osoby na stanowisko urzędnicze

 

     Na podstawie art.16 ust.1 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r. poz. 530)  z związku z usprawiedliwioną nieobecnością podinspektora  w Referacie Budownictwa, Informatyki  i Gospodarki Komunalnej zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo w czasie usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika samorządowego.

     Na podstawie art.12 ust. 2 ww. ustawy wyłonienie kandydata na powyższe stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.

 

 Wymagania niezbędne:

  1) posiadanie obywatelstwa polskiego, 

  2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne   przestępstwo skarbowe,

  4) nieposzlakowana opinia,                                                                                                

  5) wykształcenie średnie lub wyższe.

 

Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem oraz znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji
w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, utrzymanie czystości i porządku w gminach, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,

b) znajomość programów komputerowych,

c) komunikatywność,

d) samodzielność w działaniu.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

a) prowadzenie spraw związanych z zakresem ochrony środowiska, ochroną przyrody, gospodarki wodnej i ochroną przed zanieczyszczeniem,

b) przygotowanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów, ustalenie opłat z tego tytułu,

c) przygotowywanie dokumentów służących do opracowania sprawozdań związanych z gospodarką odpadami zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

d)prowadzenie ewidencji nieruchomości objętych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i ewidencji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,

 

  W zakresie budownictwa i inwestycji :

a) gospodarowanie i zarządzanie gruntami komunalnymi, gruntami zabudowanymi
i przeznaczonymi w planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym przygotowanie dokumentacji w sprawie zbywania, oddawania w użytkowanie, dzierżawę,

b) organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości będących własnością Gminy,

c) przygotowanie dokumentacji do nabycia nieruchomości niezbędnych do realizacji zadań gminy,

d) komunalizacja gruntów,

e) przygotowanie dokumentacji w sprawie sprzedaży nieruchomości rolnych będących własnością Gminy według obowiązujących przepisów,

f) przygotowanie dokumentacji w sprawie wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości rolnych będących własnością Gminy według obowiązujących przepisów,

g) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2022r.poz. 503 z późn.zm.):

- przygotowanie materiałów związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

- przyjmowanie wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

- opracowywanie planów zagospodarowania przestrzennego,

- przygotowywanie materiałów do ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,

- prowadzenie spraw zawiązanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu

h) współdziałanie w organizowaniu ochotniczych straży pożarnych, w szczególności zabezpieczenie strażom pożarnym pomieszczeń, środków alarmowych, łączności, wyposażenia, sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej, umundurowania, środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń,

i) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim ,

j) prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy Suraż z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.

 

Forma zatrudnienia : umowa o pracę na zastępstwo, pełny etat (8 godzin).

 Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny,

b) życiorys -CV,

c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

d) dokument potwierdzający wykształcenie (kserokopia świadectwa, dyplomu) poświadczone przez kandydata za  zgodność z oryginałem,

  1. e) kserokopie świadectw pracy (jeżeli posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność

 z     oryginałem,

e) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności, 

    doświadczenia zawodowe,

f) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r.poz.530),

g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniuz pełni praw publicznych ,

h) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

i) oświadczenie kandydata o nie karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

j) klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu:

   ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  przez Burmistrza Suraża na potrzeby  przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa" - złożone na druku dostępnym na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Surażu

- w zakładce : ,,Nabór kandydatów na stanowiska urzędnicze".

     Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać  w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Surażu, pok. nr  8 w godzinach pracy Urzędu lub przesłać pocztą  na adres: Urząd Miejski w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż w zamkniętej kopercie  z dopiskiem „Kandydat do pracy na stanowisku w Referacie Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalnej  –  umowa o zastępstwo”  w terminie do dnia 18 października 2022r. do godz.1500.

Dodatkowe informacje:

1.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną

2.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 85 6503 598 lub w Urzędzie Miejskim w Surażu ul. 11 Listopada 16 ( pokój nr 10).

 

Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.) dalej RODO informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Surażu z siedzibą w Surażu przy ulicy 11 Listopada 16 reprezentowany przez Burmistrza.

  1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@eterneco.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.
  2. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy tj.: Art. 221  ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dalej: KP) oraz Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z 221 § 1 pkt. 1 – 3 KP a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy w  związku z art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 KP.
  4. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.   
  5. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych) konieczna będzie Pani/Pana zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO). Zgoda na przetwarzanie danych może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  7. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonego celu lub do momentu wycofania zgody (dla zakresu objętego zgodą). W przypadku zatrudnienia dokumentacja aplikacyjna zostanie włączona do Pani/Pana akt osobowych i będzie przechowywana przez okres wynikający z przepisów prawa, zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa przysługuje Pani/Panu prawo do: sprostowania danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, usunięcia danych, na postawie art. 17 RODO, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 7 RODO.
  9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
    z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
  11. Dane osobowe nie będą przekazywane do podmiotów poza Unią Europejską lub Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  12. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 KP jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

 Suraż, dn.11.10.2022r.

 Burmistrz Suraża

Henryk Łapiński

 

 

 

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Surażu

Data wytworzenia: 2022-10-11

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2022-10-11

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2022-10-11