Ogłaszenie Burmistrza Suraża o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Referacie Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalnej.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA SURAŻA
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor w Referacie Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalnej
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku administracja, prawo ,
f) biegła znajomość obsługi komputera,
g) staż pracy- minimum 1 rok w administracji samorządowej,
h) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
a) znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem oraz znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji
w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, prawo wodne, utrzymanie czystości i porządku w gminach, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej,
b) znajomość programów komputerowych,
c) komunikatywność,
d) samodzielność w działaniu,
e) dobra organizacja pracy oraz dokładność i sumienność w działaniach.
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- W zakresie ochrony środowiska:
a) prowadzenie spraw związanych z zakresem ochrony środowiska, ochroną przyrody, gospodarki wodnej i ochroną przed zanieczyszczeniem,
b) przygotowanie zezwoleń na wycięcie drzew i krzewów, ustalenie opłat z tego tytułu,
c) przygotowywanie dokumentów służących do opracowania sprawozdań związanych
z gospodarką odpadami zgodnie z ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
d) prowadzenie ewidencji nieruchomości objętych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminie i ewidencji deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
e) przygotowanie projektów umów na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków oraz wprowadzanie umów do systemu informatycznego,
f) windykacja rozliczeń za dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
g) księgowanie wpłat za wodę i ścieki, - W zakresie budownictwa i inwestycji :
a) gospodarowanie i zarządzanie gruntami komunalnymi, gruntami zabudowanymi
i przeznaczonymi w planie zagospodarowania przestrzennego pod zabudowę, w tym przygotowanie dokumentacji w sprawie zbywania, oddawania w użytkowanie, dzierżawę,
b) organizowanie przetargów na zbycie nieruchomości będących własnością Gminy,
c) przygotowanie dokumentacji do nabycia nieruchomości niezbędnych do realizacjo zadań gminy,
d) komunalizacja gruntów,
e) przygotowanie dokumentacji w sprawie sprzedaży nieruchomości rolnych będących własnością Gminy według obowiązujących przepisów,
f) przygotowanie dokumentacji w sprawie wydzierżawiania i wynajmowania nieruchomości rolnych będących własnością Gminy według obowiązujących przepisów,
g) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020r. poz, 293 z późn.zm.):
- przygotowanie materiałów związanych ze sporządzeniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w szczególności przygotowanie projektów uchwał Rady Miejskiej
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, - przyjmowanie wniosków o sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- opracowywanie planów zagospodarowania przestrzennego,
- przygotowywanie materiałów do ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
- prowadzenie spraw zawiązanych z wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy
i zagospodarowaniu terenu
h) współdziałanie w organizowaniu ochotniczych straży pożarnych, w szczególności zabezpieczenie strażom pożarnym pomieszczeń, środków alarmowych, łączności, wyposażenia, sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej, umundurowania, środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń,
i) prowadzenie spraw związanych z funduszem sołeckim,
j) prowadzenie spraw dotyczących współpracy Gminy Suraż z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.
IV. WARUNKI PRACY:
1) pełny wymiar czasu pracy,
2) pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do sześciu miesięcy,
3) praca przy komputerze o charakterze administracyjno-biurowym wymagająca również wyjść poza budynek urzędu- wizje w terenie,
4) miejsce pracy - Urząd Miejski w Surażu, parter budynku
V. WYMAGANE DOKUMENTY
Oferty kandydatów na stanowisko podinspektora muszą zawierać podpisane przez kandydata następujące dokumenty/kopie dokumentów dołączonych do ofert powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata/-pod rygorem odrzucenia ofert na etapie oceny formalnej:
1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2) życiorys - CV,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) kopie świadectw pracy,
6) kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
9) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
10) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
11) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności.
VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Surażu ul. 11 Listopada 16 do skrzynki podawczej z napisem „Korespondencja” w godz. 8.00-14.00 w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem
i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Referacie Budownictwa, Informatyki i Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Miejskim w Surażu” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.09.2020r. ( czwartek ) do godz. 14.00. Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie.
VII. DODATKOWE INFORMACJE:
a)w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Surażu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%,
b) osoby spełniające wymogi formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną
w Urzędzie Miejskim w Surażu,
c)informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu,
d) w procesie rekrutacji nie przysługuje postępowanie odwoławcze,
f)Burmistrz Suraża zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny,
g)dokumenty aplikacyjne niewybranych kandydatów będą odesłane lub będą mogły być odebrane osobiście w siedzibie tut. Urzędu przez zainteresowanych.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony