Nabór na stanowisko informatyka

 

OGŁOSZENIE

Burmistrz Suraża

ogłasza konkurs na stanowisko

informatyka w Urzędzie Miejskim w Surażu

 

  1. Wymagania niezbędne:

    1)obywatelstwo polskie;
    2)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    3)wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku informatycznym;
    4)praktyczna umiejętność administrowania systemem informatycznym oraz siecią;
    5)dobra znajomość komputerów PC, systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji poczty elektronicznej;
    6)biegła znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietów Microsoft Office i Open Office;
    7)umiejętność zarządzania stroną internetową;
    8)znajomość i umiejętność obsługi programów graficznych;
    9)znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej, baz danych;
    10)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    11)nieposzlakowana opinia.
  1. Wymagania dodatkowe:

    1)doświadczenie w administracji publicznej;
    2)umiejętność pracy w zespole;
    3)znajomość zagadnień technicznych związanych z infrastrukturą informatyczną;
    4)znajomość przepisów ustaw: o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej o samorządzie gminnym.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku w Urzędzie Miejskim w Surażu
    1)projektowanie i aktualizacja strony;
    2)administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Surażu;
    3)podstawowa konserwacja sprzętu komputerowego;
    4)usuwanie bieżących usterek i awarii sprzętu komputerowego;
    5)zarządzanie oprogramowaniem: konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacyjnego, administracja oprogramowania na serwerach;
    6)zapewnienie bezpieczeństwa sieci teleinformatycznej Urzędu Miejskiego;
    7)pełnienie funkcji administratora systemu teleinformatycznego;
    8)zakup nowego sprzętu i oprogramowania na potrzeby Urzędu Miejskiego;
    9)administrowanie sieci teleinformatycznej w Urzędzie;
    10)archiwizacja danych teleinformatycznych w Urzędzie;
    11)prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i programów komputerowych;
    12)nadzór nad sprzętem komputerowym zlokalizowanym w Urzędzie Miejskim oraz odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie;
    13)udzielanie pomocy pracownikom Urzędu Miejskiego w prawidłowym użytkowaniu sprzętu komputerowego;
    14)prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalania uprawnień do dostępu danych komputerowych oraz ewidencjonowanie haseł dostępu dla poszczególnych użytkowników;
    15)zapewnienie dostępu do Internetu i poczty elektronicznej na stanowiskach pracy
    w Urzędzie Miejskim;
    16)nadzór nad funkcjonowaniem systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
    17)zarządzenie działaniem elektronicznej skrzynki podawczej.
  1. Wymagane dokumenty:

    1)życiorys/Curriculum Vitae;
    2)kwestionariusz osobowy;
    3)list motywacyjny;
    4)kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
    5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
    6)kserokopie świadectw pracy;
    7)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
    8)oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    9)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781).

        Wybrana osoba w wyniku konkursu przed zawarciem umowy o pracę ma obowiązek przedłożyć z Krajowego Rejestru Karnego zaświadczenie o niekaralności.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

              Wymagane dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.03.2021 roku do godziny 10:00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miejskiego Suraż, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż (sekretariat pokój nr 8) lub pocztą z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko informatyka w Urzędzie Miejskim Suraż”. Decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego Suraż, a w przypadku ofert przesyłanych listownie o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego.

              Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi.

              Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o terminie kolejnego etapu - rozmowie kwalifikacyjnej. Osoby, które nie spełniły wymagań formalnych nie będą informowane.

  1. Warunki pracy na stanowisku:

    1)praca administracyjno – biurowa,
    2)przemieszczanie się po całym budynku Urzędu,
    3)praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
    4)czas pracy: ¼ etatu.
  1. Informacje dodatkowe:

    1)informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w urzędzie Miejskim Suraż oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Suraż;
    2)w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%;
    3)Burmistrz Suraża zastrzega sobie, w każdym czasie, prawo zakończenia konkursu lub odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu, bez podania przyczyny.
    4)w procesie rekrutacji nie przysługuje postępowanie odwoławcze.

Burmistrz Suraża

Henryk Łapiński

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miasta Suraż

Wytwarzający/odpowiadający: Urząd Miejski w Surażu

Data wytworzenia: 2021-02-25

Wprowadzający: Łukasz Laskowski

Data modyfikacji: 2021-02-26

Opublikował: Łukasz Laskowski

Data publikacji: 2021-02-26