Animator
Suraż, 28.01.2022
OGŁOSZENIE
Gmina Suraż ogłasza nabór na stanowisko:
Animatora Sportu na obiekcie ORLIK 2012 zlokalizowanym
ul. Szkolna 1, 18-105 Suraż
w okresie od 01 marca 2022 r. do 30 listopada 2022 r.
w ramach Projektu „Lokalny Animator Sportu”.
Forma i okres zatrudnienia — umowa zlecenie zawarta na 9 miesięcy:
od 01.03.2022r. do 30.11.2022r.
Ilość godzin do przepracowania w ciągu miesiąca — 56 lub 112.
Praca w godzinach popołudniowych od godz. 15:00 w dni robocze oraz weekendy, według ustalonego harmonogramu
- Wymagania niezbędne dla osób ubiegających się o stanowisko Animatora Sportu:
- Ukończony 18 rok życia,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktora, trenera, nauczyciela wychowania fizycznego, instruktora sportu (ew. instruktor rekreacji ruchowej), organizator zajęć i ew. zawodów, posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą
- Dokładność w wykonywaniu zadań, kultura osobista, systematyczność, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych na obiektach sportowych dla różnych grup wiekowych i społecznych, w szczególności dla dzieci i młodzieży, osób niepełnosprawnych, rodzin;
- realizacja miesięcznego oraz rocznego harmonogramu pracy;
- współpraca ze szkołami w celu promocji aktywności fizycznej;
- współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi;
- współpraca lub organizacja imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia, sprzyjających włączeniu społecznemu;
- promocja gminy Suraż, poprzez działania prowadzone na obiektach sportowych;
- organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu;
- angażowanie się w organizację turniejów i akcji społecznych inicjowanych lub objętych patronatem honorowym przez Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, jeśli te obejmują swoim zasięgiem obiekt, na którym pracuje animator;
- dbanie o bezpieczeństwo w czasie zajęć oraz nadzór nad przestrzeganiem regulaminu obiektu;
- nadzór na realizacją harmonogramu korzystania z boisk;
- dbanie o odpowiedni stan techniczny powierzonego mienia oraz dbanie o porządek na obiekcie i wokół niego;
- doskonalenie umiejętności poprzez uczestnictwo w różnych formach szkoleniowych;
- prowadzenie wymaganej dokumentacji;
Sposób i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do 9 lutego 2022 roku (środa) do godziny 15.00 w Urzędzie Miejskim w Surażu, ul. 11 Listopada 16, 18-105 Suraż (pokój nr 8 - sekretariat) z dopiskiem „Animator Sportu na obiekcie ORLIK 2012”
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumentów nie odsyłamy.
- Wszystkie załączniki są dostępne na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, jako załącznik do ogłoszenia.
- Informacja o wyniku naboru zawierająca imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania wyłonionych kandydatów będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
- Informacji o naborze udziela Sekretarz Gminy Suraż – Marek Uszyński
85 650 -35-99.
Informacje dodatkowe:
- Gmina Suraż zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku nieuzyskania dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki lub zmiany dotychczasowych warunków dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej, których dysponentem jest Minister Sportu i Turystyki.
- Wynagrodzenie będzie wypłacane na podstawie umowy zlecenia co stanowić będzie I część wynagrodzenia animatora, wypłacaną przez Gminę Suraż, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2021 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2022r. (Dz. U. z 2021 poz. 1690).
Natomiast w przypadku otrzymania dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki, zostanie podpisana odrębna umowa z operatorem programu na wykonanie pracy w liczbie 56 godzin co będzie stanowić II część wynagrodzenia animatora.
- W przypadku nieuzyskania dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki dopuszcza się podpisanie umowy jedynie na część realizowaną przez Gminę (56 godz.)
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny
- Życiorys (CV)
- Kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem poświadczających wykształcenie i posiadanie uprawnień trenerskich lub instruktorskich
- Kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem poświadczających doświadczenie zawodowe w zakresie organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych, listy referencyjne (jeśli dotyczy),
- Kserokopie dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem poświadczających dodatkowe kwalifikacje (jeśli dotyczy)
- Załącznik nr 1 - oferta
- Załącznik nr 2 - oświadczenie kandydata o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki
- Załącznik nr 3 - program działań „Animatora”
Wymagane załączniki:
- załącznik nr 1 - formularz ofertowy
- załącznik nr 2 - oświadczenie kandydata
- załącznik nr 3 - program działań „Animatora”
Metryka strony