Ogłoszenie o naborze
Ogłoszenie o naborze
KIEROWNIK MIEJSKO-GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SURAŻU OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY – REFERENT ½ ETATU
I. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).
2. Wykształcenie wyższe na kierunkach: administracja lub prawo lub ekonomia.
3. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
2. Znajomość biegłej obsługi komputera i sprzętu biurowego.
3. Znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu gminnego.
4. Umiejętność pracy w zespole.
5. Doświadczenie w pracy w strukturach organizacyjnych pomocy społecznej.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Przyjmowanie wniosków w zakresie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
2. Kompletowanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowania w sprawach o przyznanie świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
3. Przygotowywanie decyzji przyznających świadczenia rodzinne i świadczeń z funduszu alimentacyjnego.
4. Przygotowywanie list wypłat przyznanych świadczeń.
5. Przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych i odbieranie oświadczeń majątkowych.
6. Obsługa dziedzinowych programów komputerowych.
7. Sporządzanie sprawozdań ze świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
8. Przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji o zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego.
9. Prowadzenie składnicy akt w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Surażu.
10. Wykonywanie innych zadań wskazanych przez Kierownika MGOPS w Surażu.
IV. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. CV.
3. Kwestionariusz osobowy.
4. Kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i wykształcenie zawodowe (oryginał do wglądu).
5. Oświadczenie o niekaralności.
6. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
7. Oświadczenie o stanie zdrowia.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Surażu w godzinach pracy ośrodka, tj. 7.45 – 15.45 od poniedziałku do piątku lub przesłać pocztą na adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Surażu
ul. 11 Listopada 16
18-105 Suraż
w zaklejonej kopercie z dopiskiem ,,Nabór na wolne stanowisko pracy”
w terminie do dnia 18.08.2014r.
Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową decyduje data stempla pocztowego Polskiego Urzędu Pocztowego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Surażu, na tablicy informacyjnej Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Surażu oraz na stronie: www.suraz.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 85 6503 194.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.)”.
W miesiącu lipcu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Surażu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Suraż, dnia 06.08.2014 r.
Metryka strony