Uchwała Nr XXV/145/08

 
Uchwała Nr XXV/145/08
Rady Miejskiej w Surażu
z dnia 29 grudnia 2008r.
                                                                  w sprawie zatwierdzenia planów pracy Rady Miejskiej w Surażu i stałych Komisji Rady
 
Na podstawie art.21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591; z 2002 r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz. 1806; z 2003r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568; z 2004r. Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203; z 2005r. Nr 172 poz. 1441, Nr 175 poz. 1457; z 2006r. Nr 17 poz. 128, Nr 181 poz. 1337; z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173, poz. 1218; z 2008r. Nr 180 poz. 1111) oraz § 3 ust.1 załącznika Nr 2 Statutu, § 16 załącznika Nr 3 Statutu oraz § 25a ust. 5 Statutu uchwalonego Uchwałą Nr XXVII/172/01 Rady Miejskiej w Surażu z dnia 29 listopada 2001r. w sprawie statutu Miasta Suraż, zm. Uchwałą Nr IV/32/03 Rady Miejskiej w Surażu z dnia 4 lutego 2003 r. w sprawie wprowadzenia zmian w statucie Miasta Suraż, zm. Uchwałą Nr XXVIII/141/05 Rady Miejskiej w Surażu z dnia 31 marca 2005 r. w sprawie zmian w statucie Miasta Suraż, zm. Uchwałą Nr XVII/94/08 Rady Miejskiej w Surażu z dnia 28 marca 2008r. uchwala się, co następuje:
§1. Zatwierdza się przedstawione przez przewodniczącego rady, komisje stałe Rady Miejskiej w Surażu, plany pracy na 2009 r., stanowiące załącznik nr 1, 2, 3 do niniejszej uchwały.
§2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
                                                                                                                                                           Załącznik Nr 1
do Uchwały Nr XXV/145/08
                                                                                                  Rady Miejskiej w Surażu 
                                                                                                  z dnia 29 grudnia 2008 r.
                                       
P L A N    P R A C Y
KOMISJI   REWIZYJNEJ NA 2009 ROK
 

 
Termin
 
Tematyka
 
Uwagi
 
I kwartał
 
1.Informacje o stypendiach przyznawanych uczniom w 2008r.
2. Ocena wykonania inwestycji gminnych wykonanych w 2008r.
3. Ocena pracy Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Surażu w tym kontrola finansowa wydatków w MGOK.
4.Analiza sprawozdań z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Surażu za 2008r.
5. Ocena windykacji podatków i opłat za 2008r.
6. Kontrola wpływu za pobór wody i odprowadzanie ścieków za 2008r.
7. Kontrola wydatków w dziale gospodarki komunalnej.
 
 
 
II kwartał
 
1. Zaopiniowanie wykonania budżetu gminy za 2008 r. oraz sporządzenie wniosku w sprawie uchwalenia absolutorium Burmistrza Suraża.
2. Kontrola wydatków związanych z ogrzewaniem budynków użyteczności publicznej.
3. Kontrola wykonania inwestycji gminnych, w tym wydatków finansowych na remonty, budowę, modernizację dróg i ulic gminnych za 2008r.
4. Kontrola dokumentacji przetargowej na sprzedaż nieruchomości gminnych w IV kwartale 2008r. i I kwartale 2009r. oraz ocena dokumentacji komunalizacyjnej.
5. Kontrola wydatków związanych z delegacjami Burmistrza Suraża i pracowników Urzędu Miejskiego w Surażu.
 
 
 
 
III kwartał
 
1.Sprawozdanie z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2009 r.
2. Kontrola wydatków za I półrocze 2009 w placówkach oświatowo- wychowawczych prowadzonych przez gminę.
3. Ocena wykonania inwestycji gminnych za I półrocze 2009r.
4. Ocena windykacji podatków i opłat za I i II kwartał 2009r
 
 
IV kwartał
 
1. Analiza projektów uchwał w sprawie podatków i opłat lokalnych na 2010 r.
2. Opiniowanie projektu budżetu gminy na 2010 r.
3. Ocena działalności Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Surażu.
4. Ustalenie planu pracy na 2010r.
5. Sprawozdanie z działalności Komisji za 2009r.
6. Ocena stanu p. pożarowego na terenie gminy.
 
 

II. Realizacja innych zadań zleconych przez Radę Miejską w Surażu w zakresie
     kontroli
 
 
                                                                                                                                                                Załącznik Nr 2
                                                                                do Uchwały Nr XXV/145/08
                                                                                                  Rady Miejskiej w Surażu
                                                                                                  z dnia 29 grudnia 2008 r.
 
                                                                          
                                                                             
P L A N    P R A C Y
KOMISJI   DS. GOSPODARKI I BUDŻETU NA 2009 ROK
 

 
Termin
 
Tematyka
 
Uwagi
 
I kwartał
1. Analiza projektu uchwały w sprawie ustalenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę, zbiorowe odprowadzenie ścieków.
2. Analiza wpływów za pobór wody i odprowadzanie ścieków za 2008rok.
3. Ocena wykonanych inwestycji gminnych w 2008r. i ustalanie kolejności inwestycji gminnych na 2009r.
 
 
 
II kwartał
 
1. Zapoznanie się z projektem arkusza organizacyjnego Zespołu Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych na rok szkolny 2009-2010
2. Ocena działalności placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez gminę, w tym wydatków finansowych za I kwartał 2009r.
3.Zapozanaie się ze sprawozdaniem z realizacji budżetu gminy za 2008r.
4. Kontrola wydatków w dziale gospodarki komunalnej.
 
 
 
III kwartał
 
1.Ocena sprawozdania z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2009 r.
2. Ocena działalności Miejsko –Gminnego Ośrodka Kultury w Surażu.
3. Ocena stanu dróg na terenie gminy Suraż oraz kontrola wydatków związanych z budową, remontem i modernizacją dróg i ulic gminnych.
4. Zapoznanie się z dokumentacją przetargową na wykonanie inwestycji gminnych.
5. Zapoznanie się z dokumentacją dotyczącą przetargów na zbycie nieruchomości gminnych.
6. Ocena windykacji podatków i opłat za I półrocze 2009r.
7. Kontrola środków finansowych za wydane zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych za 2009r.
 
 
IV kwartał
 
1. Ocena działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Surażu.
2. Analiza projektów uchwał w sprawie podatków i opłat lokalnych na 2010 r.
3. Opiniowanie projektu budżetu gminy na 2010 r.
4. Ustalenie planu pracy na 2010r.
5. Sporządzenie informacji z działalności Komisji za 2009r.
6. Kontrola wydatków związanych z dowożeniem uczniów do placówek oświatowo-wychowawczych.
 

 
II. Realizacja innych zadań zleconych przez Radę Miejską w Surażu w zakresie
     kontroli                                                                          


 

        Załącznik Nr 3
                                                                         do Uchwały Nr XXV/145/08
                                                                                                  Rady Miejskiej w Surażu
                                                                                                  z dnia 29 grudnia 2008 r.
                                       
P L A N    P R A C Y
RADY MIEJSKIEJ W SURAŻU NA 2009 ROK
 

 
Termin
 
Tematyka
 
Uwagi
 
I kwartał
1. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na terenie Miasta i Gminy Suraż w 2009r.
2. Sprawozdanie z działalności Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za rok 2008.
3. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Surażu za 2008r.
4. Sprawozdanie z działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Surażu za 2008r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków w 2009r.
 
 
II kwartał
1. Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2009r.
2. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrza Suraża.
3. Ocena stanu bezpieczeństwa, porządku publicznego i zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie Gminy.
4. Ocena inwestycji gminnych wykonanych w 2008r. i w I kwartale 2009r.
 
 
 
III kwartał
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2008.
2. Sprawozdanie z realizacji uchwały w sprawie utrzymania porządku i czystości w Gminie.
3. Ocena przygotowania placówek oświatowych do roku szkolnego 2009/2010
 
 
IV kwartał
1. Podjęcie uchwały w sprawie budżetu gminy na 2010r.
2. Informacje Burmistrza z realizacji uchwał podjętych przez Radę Miejską w Surażu w 2009r.
3. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej za 2009r.
4. Sprawozdanie z działalności Komisji ds. Gospodarki i Budżetu za 2009r.
5. Uchwalenie planu pracy Rady Miejskiej w Surażu na 2010r.
6. Podjęcie uchwał w sprawie podatków i opłat lokalnych na 2010r.
7. Informacja Burmistrza Suraża i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Surażu o złożonych oświadczeniach majątkowych.
8. Uchwalenie Gminnego Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2010.
 

II. Realizacja innych zadań zleconych przez Radę Miejską w Surażu w zakresie
   kontroli.
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Rada Miejska w Surażu

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Uszyński

Wprowadzający: Marek Uszyński

Data wprowadzenia: 2009-01-06

Data modyfikacji: 2009-01-06

Opublikował: Marek Uszyński

Data publikacji: 2009-01-06