Zarzadzenie_80_09

Zarządzenie nr 80/09
burmistrza suraża

z dnia 18 sierpnia 2009 r.

 
 

      w sprawie informacji z wykonania budżetu Gminy Suraż oraz planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2009r.

Na podstawie art. 198 ust. 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r o finansach publicznych (Dz.U. z 2005 r. Nr 249,  poz. 2104, Nr 169, poz. 1420 Dz.U. z 2006 r. Nr 45,  poz. 319) oraz uchwały Nr XL/199/06 Rady Miejskiej w Surażu z dnia 29 czerwca 2006 roku w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Suraż oraz planu finansowego instytucji kultury za I półrocze, Burmistrz Suraż zarządza co następuje:

§ 1. Przyjąć:

Informację z wykonania budżetu gminy za I półrocze 2009r. która zawiera:

plan dochodów po dokonanych zmianach oraz ich wykonanie - zgodnie
z załącznikiem Nr 1

plan wydatków po dokonanych zmianach oraz ich wykonanie - zgodnie
z załącznikiem Nr 2

zestawienie realizacji inwestycji - zgodnie z załącznikiem Nr 3

zestawienie udzielonych dotacji - zgodnie z załącznikiem Nr 4

zestawienie przychodów i wydatków Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej - zgodnie z załącznikiem Nr 5

 

§ 2. nformację z wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2009r.

Informacje, o których mowa w § 1 przekazać w terminie i na zasadach określonych obowiązującymi przepisami:

1. Radzie Miejskiej w Surażu.

Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku.

§ 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia .

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Miejski w Surażu

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Uszyński

Wprowadzający: Marek Uszyński

Data wprowadzenia: 2009-09-28

Data modyfikacji: 2009-09-28

Opublikował: Marek Uszyński

Data publikacji: 2009-09-28