Zarządzenie Nr 60/05 Burmistrza Suraża z dnia 17 marca 2005 r.
Zarządzenie nr 60/05
Burmistrza Suraża
z dnia 17 marca 2005 r.
w sprawie sprawozdania z wykonania budżetu gminy za 2004r.
Na podstawie art. 136 ust. 1 ustawy z dnia 26 listopada o finansach publicznych (Dz.U. z 2003 r. Nr 15, poz. 148 ,Nr 45,poz.391, Nr 65, poz.594, Nr 96, poz. 874, Nr 166, poz.1611,Nr 189, poz. 1851, z 2004 r. Nr 19, poz.177, Nr 93, poz.890, Nr 123,poz. 1291, Nr 121, poz.1264, Nr 210, poz.2135, Nr 273 poz.2703), art. 13, pkt.5 ustawy z dnia 7 października 1992 r. o Regionalnych Izbach Obrachunkowych (Dz.U. z 2001r. Nr 55, poz.577 , Nr 154 , poz. 1800, z 2002 r. Nr 113, poz. 984, z 2003 r. Nr 149 poz. 1454, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703, z 2005 r. Nr 14 poz. 114), Burmistrz zarządza co następuje:
§ 1. Przyjąć:
1. Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za 2004r. według którego:
- plan dochodów po dokonanych zmianach wynosi 4.138.387 zł.
- wykonanie 4.030.070 zł.
- plan wydatków po dokonanych zmianach wynosi 3.998.387 zł.
- wykonanie 3.695.664 zł
- zgodnie z załącznikami Nr 1 i Nr 2
2. Sprawozdanie z wykonania planów finansowych z zakresu administracji rządowej zleconych oraz innych zadań zleconych gminie ustawami
- zgodnie z załącznikiem Nr 3
§ 2. Sprawozdania o których mowa w § 1 przekazać niezwłocznie:
1. Radzie Miejskiej
2. Regjonalnej Izbie Obrachunkowej w Białymstoku
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego.
Metryka strony