Nabór 2020
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA SURAŻA
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze:
podinspektor ds. księgowości budżetowej, płac i rozliczeń VAT w Referacie Finansowym
I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, rachunkowość i finanse; zarządzanie, lub średnie ekonomiczne z 6 letnim stażem pracy w księgowości,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- staż pracy ,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku
II. WYMAGANIA DODATKOWE:
- znajomość przepisów prawa niezbędnych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem oraz znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji samorządowej w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku VAT, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy
o ubezpieczeniach społecznych i wynagrodzeniach, - znajomość programów stosowanych na stanowisku: księgowość budżetowa, bankowość elektroniczna, Płatnik, Płace, Rejestr Vat, Środki trwałe,
- doświadczenie w pracy związanej z księgowością w jednostkach sektora finansów publicznych,
- komunikatywność,
- samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy oraz dokładność i sumienność w działaniach,
III. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
- Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu, rozliczanie podatku, sporządzanie deklaracji VAT i pliku JPK.
- Sporządzanie i podpisywanie przelewów w bankowości elektronicznej.
- Sporządzanie list wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i odprowadzanie składek.
- Prowadzenie dokumentacji i ustalenie prawa do zasiłków chorobowych i opiekuńczych.
- Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych.
- Przygotowywanie umów najmu lokali gminnych, fakturowanie sprzedaży towarów
i usług (z wyłączeniem rozliczeń za wodę i ścieki), - Podejmowanie czynności egzekucyjnych w przypadku nieuiszczenia lub nieterminowych wpłat, naliczanie odsetek z tytułu najmu lokali.
- Opracowywanie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy oraz kryteria wyboru osób, z którymi umowy najmu powinny być zawierane w pierwszej kolejności.
- Sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego.
- Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i prowadzenie ewidencji środków trwałych.
- Naliczanie i korygowanie odpisu ZFŚS.
- Obsługa finansowo-księgowa budżetu.
IV. WARUNKI PRACY:
1) Pełny wymiar czasu pracy.
2) Pierwsza umowa na okres 6 miesięcy, następna na czas nieokreślony.
3) Praca przy komputerze powyżej 4 godzin.
4) Miejsce pracy - Urząd Miejski w Surażu, na parterze budynku, budynek wyposażony
w podjazd dla osób niepełnosprawnych, szerokość drzwi wejściowych umożliwia wjazd wózkiem inwalidzkim, toaleta przystosowana dla wózków inwalidzkich - jedna
V. Oferty kandydatów na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej, płac
i rozliczeń VAT muszą zawierać podpisane przez kandydata następujące dokumenty/kopie dokumentów dołączonych do ofert powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata/-pod rygorem odrzucenia ofert na etapie oceny formalnej:
1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2) CV opatrzone oświadczeniem kandydata w brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Burmistrza Suraża na potrzeby przeprowadzenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających doświadczenie zawodowe,
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”,
8) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
9) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,
10) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku gdy kandydat posiada orzeczony stopień niepełnosprawności
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Surażu w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest mniejszy niż 6%.
VII. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miejskim w Surażu ul. 11 Listopada 16 do skrzynki podawczej z napisem „Korespondencja” w godz. 8.00-14.00 w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej, płac i rozliczeń VAT
w Urzędzie Miejski w Surażu” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.04.2020 (poniedziałek) do godz. 14.00. Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone
w powyższym terminie.
VIII. Osoby spełniające wymogi formalne zostaną zaproszone telefonicznie na rozmowę kwalifikacyjną w Urzędzie Miejskim w Surażu. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w BIP-ie Urzędu Miejskiego oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu.
Burmistrz Suraża
Henryk Łapiński
Metryka strony